Από το 2015 υπάρχει μελέτη στον Δήμο Ιλίου για τη δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας που θάφτηκε από την διοίκηση Ζενέτου στα συρτάρια

Από το 2015 υπάρχει μελέτη στον Δήμο Ιλίου για τη δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας που θάφτηκε από την διοίκηση Ζενέτου στα συρτάρια

Από το 2015 υπάρχει έτοιμη συγκοινωνιακή μελέτη στον Δήμο Ιλίου για τη δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας, που θάφτηκε από την διοίκηση Ζενέτου στα συρτάρια.

Και φτάσαμε τώρα, λίγες ημέρες πριν τις εκλογές του 2019(!), να καταθέτει η απερχόμενη διοίκηση αιτήματα για να αυξηθούν τα δρομολόγια των αστικών συγκοινωνιών στην πόλη μας.

Μα τώρα τα θυμήθηκε όλα αυτά ο κ. Ζενέτος;

Αλήθεια, μπορεί να μας αποκαλύψει ο κ. Ζενέτος αν από το 2015 και μέχρι σήμερα, ο Δήμος Ιλίου έχει καταθέσει ή έχει αιτηθεί επίσημα στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ), την αλλαγή, πύκνωση ή τροποποίηση των δρομολογίων των αστικών συγκοινωνιών στην πόλη μας; Μπορεί η απερχόμενη δημοτική αρχή να μας αποκαλύψει αν προχώρησε σε αυτές τις – δεδομένες θα έπρεπε να θεωρούνται – κινήσεις; Ή μήπως αρκέστηκε απλά να διατυπώνει αυτά τα αιτήματα σε εθιμοτυπικού χαρακτήρα συναντήσεις;

Γιατί ο κ. Ζενέτος ξεχνάει να αναφερθεί στην συγκοινωνιακή μελέτη που έχει ο Δήμος Ιλίου ξεχασμένη στα συρτάρια του από το 2015, η οποία και προβλέπει τροποποιήσεις στο υφιστάμενο δίκτυο, αλλά, το σημαντικότερο, προβλέπει την δημιουργία 2 νέων «γραμμών» δημοτικής συγκοινωνίας στο Ίλιον, με συνολικό ετήσιο κόστος τις 160 χιλιάδες ευρώ; Πως είναι δυνατόν να έμεινε αυτή η μελέτη θαμμένη στα συρτάρια 4 χρόνια τώρα; 2 νέων γραμμών/δρομολογίων που αναμένεται, σύμφωνα και με την επιστημονική δουλειά που έχει γίνει, να βοηθήσουν τα μέγιστα στην βελτίωση της μεταφοράς και μετακίνησης των κατοίκων του Ιλίου εντός του Δήμου.

Ερωτήματα αμείλικτα που περιμένουν απαντήσεις.

Απαντήσεις, που όσο και αν αποφεύγει να τις δώσει σήμερα η απερχόμενη δημοτική αρχή, θα τις δώσουν οι δημότες του Ιλίου στην κάλπη σε λίγες ημέρες.

Γιατί το ψέμα, οι αοριστολογίες και το «πάντα φταίνε οι άλλοι», όπως λέει και ο λαός μας, έχει «κοντά ποδάρια».

Η “Αλληλέγγυα Πόλη – Συμμαχία για το Ίλιον” και ο υποψήφιος Δήμαρχος Ιλίου, Κώστας Κάβουρας, όπως αναφέρεται ρητά και στο πρόγραμμά δεσμεύονται για:

α) την επίσπευση κατασκευής και διέλευσης του ΜΕΤΡΟ στην πόλη μας με την παράλληλη σύνδεσή του με το Πάρκο Α. Τρίτσης

β) την αξιοποίηση της υπάρχουσας συγκοινωνιακής μελέτης του Δήμου που λιμνάζει αυτήν την στιγμή σε κάποια συρτάρια,

γ) την ανάπτυξη δημοτικής συγκοινωνίας με στόχο την καλύτερη και ευκολότερη σύνδεση των γειτονιών της πόλης με το κέντρο και τα μέσα σταθερής τροχιάς,

δ) την επέκταση της δημοτικής συγκοινωνίας προς το Πάρκο Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης Α. Τρίτσης,

ε) την πύκνωση των δρομολογίων της αστικής συγκοινωνίας στις συνοικίες της πόλης που σήμερα οι κάτοικοι ταλαιπωρούνται πραγματικά μέχρι να περάσει ένα λεωφορείο (Παλατιανή, Ραδιοφωνία, Άγιος Νικόλαος, Άγιος Φανούριος). Σταματάμε στην πράξη την σημερινή αισχρή κατάσταση που οι γειτονιές της πόλης μας αντιμετωπίζονται – από την διοίκηση – σε α΄ και β΄ κατηγορίας,

στ) την πλήρη αναμόρφωση των στάσεων του ΟΑΣΑ για αξιοπρεπείς συνθήκες αναμονής των επιβατών,

ζ) την επέκταση της εφαρμογής της τηλεματικής στα ΜΜΜ για την ενημέρωση όλων των επιβατών σε πραγματικό χρόνο,

η) την χωροθέτηση και δημιουργία κατάλληλων χώρων στάθμευσης περιμετρικά του κέντρου της πόλης,

θ) την δημιουργία ευνοϊκού περιβάλλοντος για μετακίνηση στην πόλη με την χρήση του ποδηλάτου,

ι) την διασφάλιση της πρόσβασης όλων των ΑμεΑ συμπολιτών μας σε όλα τα ΜΜΜ. Αφήνουμε πίσω τα λάθη, τις ανεπάρκειες, τους απαράδεκτους αποκλεισμούς που βλέπουμε να συμβαίνουν, να ισχύουν σήμερα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *